Chapter 1.
written on: petak (07.01.2011.) | time: 20:17
Trapped in the darkness,
she never sees the light of the sun.
Twitching, then she begs with lust
in the tongue of the man.


Pila sam hladno mlijeko i cuclala pločicu tamne čokolade s većim udjelom kakaa. Obožavala sam takvu gorčinu.

Dotle mi je Eric radio kružne pokrete po leđima.
On je samo uzeo biljni čaj.

„I... Je li ukusan?“ upitala sam ga.
Dignuo je pogled s mojih leđa i rekao:
„Uhm. Važna je tvoja teorija o ukusnim. Ajde, reci mi.“
„Što meni znači nešto ukusno? Mora biti mekano i biti lagano na mojim usnicama“, lagano sam ih dotaknula, „mora biti malo gorko, jer ništa slatko, to jest preslatko nije savršeno“, spustila sam pogleda na njegova usta. Lagane boje šljive, koje su sakrivale dva reda savršeno bijelih zubi.
Podigla sam prst i prešla po doljnoj.
„Tvoje usne su ukusne“, približila sam svoje i lagano ih utisnula u njegove.

Sada je već omotao svoje ruke oko mojih bokova. I lagano me povukao u zagrljaj.
Ionako smo bili u separeu skroz na kraju kafića.
Nekog malog kafića uz koji je stao vozač da se 'odmorimo'. Tako da ovih dvadesetak minuta moram iskoristiti što je najbolje moguće.
A mislim zašto. Pa to je čudno stvarno.
Jedina stvar koju sam mrzila na svijetu jest ljubljenje Erica.
Čim bi nam se usne dotaknule moj um je postao prazan. Bjelina.
O ničemu ne bih mislila jer mi je glava bila usredotočena na jednu stvar.
Ericove usne.
Koje su bile savršene. I mekane za ljubiti.
I ukusne.

„Hm. Ti si predobar za mene Eric. U što se ovo upuštaš. I što sve proživljaš...“, glavu sam nagnula.
Spustio je svoju glavu na razinu s mojom. Pogledao me je u oči.
Te očaravajuće zelene. Posebne. Moje.

„Hajde, želim da probaš čaj.“
Osmijehnula sam se.
„Ti si moj čarobnjak.“

Primila sam čašu prstima i uzela prvi gutalj.
Čaj je bio ugodno mlak i metvica se osjećala. Bio je fin i mirisan.
„I jako je zdrav.“
„Mislim da sam našla novo najdraže piće“, cmoknula sam.


komentari, 3